środa, 2 marca 2011

Zdjęcia i start

 Pomyślałem, że taka rzecz jak blog może się Wam spodobać i wszystkim nam przydać. Jest on przede wszystkim dla Was (członków Trójki). Możecie śmiało pisać komentarze i rozmawiać ze sobą pod postami, postarajcie się tylko nie pisać totalnych bzdur i zachować trochę kultury, żebym nie musiał niczego usuwać. Jeśli ktoś będzie chciał kiedyś coś tutaj dodać, niech śmiało pisze do mnie w tej sprawie, np. na maila lub powie mi na zbiórce. W przyszłości postaram się dodawać tutaj trochę rzeczy, które mogą Was zaciekawić. Będę też pisał o terminach i miejscach zbiórek, biwaków itp.
Pokażcie bloga rodzicom, kumplom, dziadkom i każdemu, kto przyjdzie Wam do głowy i przede wszystkim bawcie się dobrze :)

Na początek przygotowałem naszą galerię zdjęć. Jest ich całkiem sporo, z wielu różnych wyjazdów i zbiórek. Nie każda galeria składa się tylko ze zdjęć Trójki, dzięki czemu może bardziej Was zaciekawią.
Znajdziecie tam zdjęcia z każdego obozu począwszy od 2004, kilku biwaków i zbiórek, a nawet wyjazdów Kręgu (tylko dla instruktorów :) ). Jeśli ktoś z Was przeczyta całą historię Trójki, będzie mógł się przekonać, że wiele jej momentów zostało uwiecznionych na zdjęciach.
 Z czasem będę dodawał nowe galerie, choć z ostatniego pół roku nie mamy zbyt wielu zdjęć.
Kto wie, może uda mi się wstawić jeszcze trochę zdjęć archiwalnych... możecie w najbliższym czasie spodziewać się zdjęć z obozu w Złocieńcu w 2000, gdzie Gargo był w Waszym wieku, Szwagier niewiele starszy od Janka, a ja sam nie byłem jeszcze harcerzem. Dlatego bądźcie czujni, bo jest czego wypatrywać :)

Link do zdjęć podaję poniżej:

https://picasaweb.google.com/saymon131

Znajdziecie go też po prawej stronie i na dole bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz