środa, 2 marca 2011

Urodziny

Oto lista z datami naszych urodzin. Od tej chwili będzie dokładnie wiadomo, kiedy i komu należą się życzenia... :)

Aktualizacja (wrzesień 2016): dopisuję aktualne. Zrobimy tu listę wszech-trójczasów :).

Kacper - 7 stycznia
Marek – 25 stycznia
Borys – 2 lutego
Wojciech – 3 marca
Stefan – 28 kwietnia
Olaf - 15 maja
Oskar – 6 lipca
Maurycy - 6 lipca
Janusz – 11 lipca
Kałach - 12 lipca
Fasola - 29 lipca
Marek (z 4) - 22 sierpnia
Adrian Sz. - 24 sierpnia
K3 – 6 września
Lolek – 10 września
K4 - 22 września
Cypek - 30 września
Michalo - 5 października
Kurczak – 12 października 
Simon – 22 października
Jędrek – 6 listopada
Franek - 3 listopada
Twardy – 22 listopada
Gargo – 8 grudnia
Młody (Michał) – 24 grudnia
Mateusz - 26 grudnia
Kuba Cz. - 26 grudnia

Jeśli kogoś nie ma a chciałby być na tej liście, musi mi podać swoją datę urodzenia, ponieważ nie mam wszystkich danych :-)

3 komentarze:

  1. "Wielki K" (jak sam się określił) urodziny ma 12 października, co poprawiłem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Simon ja mam urodziny 8 maja Tymoteusz Orski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń